Facebook se chce zaměřit na kontrolu kvality obsahu

Mark Zuckerberg ve svém prohlášení sdělil, že se společnost Facebook chce zaměřit na kontrolu kvality obsahu této největší sociální sítě, ke které přistupuje více než 2 miliardy uživatelů. Reaguje tak na obvinění z šíření poplašných zpráv a dalšího závadného obsahu, které se na sociální síti šířily. Facebook se tak chce zapojit do zkvalitnění obsahu stejně jako učili Youtube, nebo Twitter.

Společnost se chce upřednostňovat kvalitní obsah a informace od našich přátel a rodiny. Naopak nerelevantní obsah a obsah vyhodnocený jako závadný bychom měli v News Feedu vidět méně. Cílem je tak poskytovat vysoce kvalitní a důvěryhodný obsah. Facebook toho chce mimo jiné dosáhnout tak, že bude upřednostňovat lokální obsah, podle toho, kde se daný uživatel nachází. Pro českého uživatele by to tedy mělo znamenat, že se bude mnohem častěji zobrazovat obsah českých vydavatelů a komunit. Samozřejmě bude dále na uživateli, jak si případně nastaví preference zobrazování obsahu. Jak na to jsme si popsali v tomto článku.
 

Zde je vyjádření šéfa Facebooku – Marka Zuckerberga

 


 
Facebook také reaguje na sílící trend, kdy stále více lidí používá sociální sítě jako jediný zdroj informací o dění kolem nás. Do pozadí tak ustupují klasická internetová media a informační weby. Například Twitter je typickou ukázkou toho, jak získávat informace prakticky ihned po tom, co se odehrají a informační deníky tyto kanály rovněž hojně využívají.

 
Jakub Sobotka

Jakub Sobotka

IT geek, milovník mobilních technologií, blogger ... Ve volném čase sedlá horský bajk, rád fotí a tráví čas se svou rodinou ..... šéfredaktor a zakladatel webu Techbrain.cz

Nový komentář