Facebook Messenger bude obsahovat reklamy

Reklamy jsou jedním z hlavních zdrojů Facebooku. V podstatě na reklamě založil svůj byznys. Před nedávnem jsme psali, jak Facebook dokonale zpeněžil svou síť, na které se pohybuje přes 1,5 miliardy aktivních uživatelů. Takový počet uživatelů je perfektním zdrojem příjmů nejen z hlediska reklamy. Proto se Facebook rozhodl začít testovat nasazení reklamy i ve své komunikační službě Messenger.

Messenger se v roce 2014 v podstatě stal “povinným” komunikačním kanálem pro uživatele sociální sítě Facebook. Pakliže jsme využívali chat v rámci mobilní aplikace, měli jsme smůlu. Facebook nám Messenger v podstatě vnutil. Grafické rozhraní Messengeru se stalo součástí i webové verze Facebooku. Po dokončení těchto změn má nyní Facebook volnou cestu k tomu, aby mohl zavést reklamu také přímo v Messengeru.

Testování bylo spuštěno v Austrálii a Thajsku. Do testování byly zapojeny společnosti, která tak mohou inzerovat přímo v aplikaci na její domovské stránce. Reklamu nebude možné skrýt, nicméně tak, jak to běžně funguje u jiných služeb a aplikací, budeme mít možnost sdělit, aby se reklama zobrazovala méně z důvodu její nerelevantnosti. Nelze nyní říci, zdali bude mít zavedení reklamy vliv na oblíbenost služby. Reklama se stává součástí mnoha dalších služeb. Jako příklad můžeme uvést Instagram, kde se objevují reklamní příspěvky.

 

 
Jakub Sobotka

Jakub Sobotka

IT geek, milovník mobilních technologií, blogger ... Ve volném čase sedlá horský bajk, rád fotí a tráví čas se svou rodinou ..... šéfredaktor a zakladatel webu Techbrain.cz

Nový komentář