Facebook bude zobrazovat ještě více reklamy. Chce ji vkládat do videa.

Otravuje vás reklama na Facebooku? Pak vězte že možná bude hůř. Facebook totiž zvažuje nasazení reklamy v ještě větším měřítku.

Facebook se rozhodl posílit reklamní obsah na své sociální síti o další oblasti. Tentokrát se chce zaměřit na videa. Dle sdělení společnosti na sociální síti uživatelé shlédnou přes 100 milionů hodin videí denně. To je opravdu obrovské číslo. Facebook zvažuje vkládání reklamy přímo do videí, čímž příjmy z reklamy markantně znásobil. Reklamy by byly vkládány do videí delších než 90 sekund a video uživatel bude sledovat déle než 20 sekund.

Takovou zajímavostí je, že se Facebook snaží vyvíjet reklamy tak, aby byly odolnější proti blokátorům reklamy typu Adblock. Vývojáři mění způsob, jakým je reklama na webu vykreslována. Obvykle je reklama uložena v HTML kódu. Blokátory se pak zaměřují na analýzu tohoto kódu a tam, kde je zřejmé, že se jedná o reklamní obsah, jej blokují. Řešení od Facebooku reklamní obsah tvoří tak, že je pro blokovací software mnohem obtížnější jej rozpoznat.

Podle některých zdrojů Facebook zvažuje tento krok poté, co společnost BuzFeed poukazovala na to, že z reklam na Facebooku neplynuly dostatečné příjmy. Společnost by z výdělku z reklamy ve videích měla inzerentům nabízet až 55% všech výnosů. Každopádně uvidíme, jak drastické nasazení bude.

 
Jakub Sobotka

Jakub Sobotka

IT geek, milovník mobilních technologií, blogger ... Ve volném čase sedlá horský bajk, rád fotí a tráví čas se svou rodinou ..... šéfredaktor a zakladatel webu Techbrain.cz

Nový komentář